Friday, March 13, 2009

Ke Pangkuan Ku..........

PC aku telah kembali ke pangkuan. Dan 'beliau' dah pulih. Cuma.....beberapa 'gejet' yang pernah di'install' di dalamnya telah tiada. Walaubagaimanapun, aku harus bersyukur kerana:
1. Tempoh pemulihan'nya' tidak lama
2. 'Barang' yang perlu ada di storannya masih ada
3. Aku masih mempunyai pc yang berinternet.......hehehehehe
Mungkin hari ini, aku perlu mencari laman² web yang sering dilawati dan menyimpan semula beberapa 'cookies' (ye ke tuh?). Kerja² meng'install' beberapa software juga perlu dilakukan hari ini agar pagi Isnin depan aku tidak terlalu terganggu dengan beberapa perkara yang aku anggap remeh dan 'rencam' nih.
Adussss......satu hal lagi nak ingat balik semua² tuh! huhuhuhuhu!

3 comments:

Mohd Sabar & Rafieah said...

ha baguslah kalau gitu... jaga ah menda yg telah diamanahkan yek ncik...

malkomal said...

dah baik ker?? aku tgh carik kotak ni nak anto pc.. huahuaaa..

fadh said...

lagi skali jehanam... ko humban jer kat sungai perling tuh! hehehe