Friday, August 27, 2010

Dah 17 hari........

Dah 17 hari aku berpuase. Dan dah banyak hari jugak aku makan bila waktu berbuka jek. Lepas dari tu, aku minum jek. Minum air masak, air katira, air teh, air kopi dan macam² air lagi la. Bangun sahur pun aku minum je. Air masak jugak. Bukan air manis² pun. Nak kata tak selera, tak jugak. Kalau ada ada, aku bedal jugak. Tapi dah namanya malas....malas nak keluar. Tak best sahur sorang² kat luar nih. Nak masak lagi la. Tapi yang penting, aku cuba untuk banyak minum jek. Supaya air yang ada, tak terhidrasi. Makan memang agak kurang.
Tapi kenapa hari ni aku pakai seluar untuk pergi kijer, tak rase macam seluar tu longgar??? (tak rase kurus). T_T
Tak pe, aku anggap la yang seluar tu mengecut! Huhuhuhu!

1 comment:

Cikgu Zam said...

salam artakus,
selamat berpuasa, yang air mesti sentiasa dipastikan kandungan peratus mencapai 70 ke atas, sangat penting untuk badan,lebih2 di bulan Ramadhan ni, pilihan anda sangat tepat (",), tapi makn lah gak ye