Thursday, January 1, 2009

Virus oh virus........

Babak hidup aku di pentas 2009 di mulai dengan pc kat opis aku mcm nak kong akibat serangan virus yang nampak mcm brutal. Aduuuuus.....ni semua akibat antivirus aku yang dah lebih 6 bulan obsolete (ye ke tuh?).
Minggu sebelumnya PC kat Unit Komputer, tempat aku buat kijer² audit kong gak. Antara kemungkinan yang aku diagnos kan sendiri adalah juga akibat serangan virus dan kekurangan ruang storan utama pada pc tersebut. Bayangkan partition 'C' nya boleh tinggal tak sampai 1MB dalam satu² mase! Tak giler ke mcm tuh!Tapi aku rase diagnosis aku tak betul. Kalau oldtechie buat pemeriksaan terhadap pc tu, mesti jauh bebenar dari ape yang telah aku diagnos kan! Hehehehe....!
Aku amat berharap 'cakera liut' pc aku kat opis tu tak de ape². Kalau tak....terjerit² la aku sensorang kat opis tuh! Banyak mende tu dalam pc tu! Selain kijer² audit, ianya turut memuatkan media² yang menjanjikan kegemberiaan untuk aku menghadapi kijer² seharian. (perrghh....ayat mcm iklan barang mainan kat tv)

Dah tu, aku buat entri ni kat mane? Kat rumah aku ke? Jangan bermimpi la haliiimmm! Ni pakai pc mama cool. Hehehe...jangan marah ek mama cool kalau datang esok pagi dengan keadaan meja berselerak dan beberapa setting kat pc hang telah berubah! Yaa...ampuuun!


5 comments:

Mohd Sabar & Rafieah said...

Sekali lagi lim...As-Sobru nisfu Iman...(Mintak ah pc baru kat bos ko)

fadh said...

ko rasa cool tak duduk kat area aku tuh.. hehe

Unknown said...

dia jadi cool hippo..muahahahah

asuhara sue said...

problemo kita serupa la beb!

artakus said...

iman: tima kaciih

fadh: cool abis, ditambah dengan aksesori yang kat kerusi tu! hehehehe

kaff: hoh, sejak bila plak tukar nih? blue hyppo => cool hyppo

asuhara: ooo...ye ke? huhuhuhu T_T