Tuesday, July 28, 2009

Sedap siot........

Masuk hari ni dah dua kali bos aku belanja aku dalam masa tak sampai sebulan. Aku pun pelik. Kerap pulak dia belanja aku. Mungkin dia tengok staf dia perlukan sedikit motivasi bagi menjana produktiviti yang semakin meredum! Hahahahaha! Tempat pulak bukan cokia². Kat Secret Recipe tuuuuh! Tak nak citer banyak, tgk je lah makanan yang telah singgah ke dalam perut aku nih!
Brownies



Main Dish

Yang ni kawan aku punye


Yang ni baru aku punye!

Dan akibatnya....aku kekenyangan sampai lambat solat Zohor. Lain kali kalau ada lagi, aku amik sikit je la! Hahahahaha....boleh percaya ke? ^_^

3 comments:

The Sleeping Sheep said...

pergh giler sedap

ko asyik makan sendiri jer dgn bos ko ... aku ni dan geng2 lain dpt tgk jer... pergh ... terliur air liur

bila ko nak belanja kitaorg pula?

Nanie Harris said...

pergh..meleleh tgk...

Mohd Sabar & Rafieah said...

SR tu tmpt kek kawen yg aku bg kat hubby aku aaa...eh durian delight ada tak? susah nak jumpe DD yg ada manggo delight....syedapppnyeeee...