Wednesday, September 3, 2008

Macam kena....

Bisa² dan sengal² menyerang hampir setiap inci tulang yang ada di bahagian kiri tubuh badan. Bahagian lain pulak serasa seram sejuk. Tekak terasa pahit - perit. Kepala terasa berat. Lalat turut singgah di kepala berkongsi pening (pening² lalat).

Aduuuuh.......nak demam ke? Kalau nak demam pun, jangan la yang kritikal. Orang kata....kalau demam disulami bisa² tulang, tu nak kena demam cikukunnya....cikunnya....tak berapa mahir pulak aku nak menggayakan perkataan penyakit baru nih. Kunyah ciku aku tau laaa. Nak ke klinik macam malas ditambah dengan keadaan cuaca yang kurang mengizinkan (alasan je tuh).
Semakin petang....suhu badan mula meningkat. Dah mula terasa bahang yang mula dikeluarkan oleh batang tubuh. Rasa nak balik rumah je. Makan panadol dan berkelubung sampai demam ni kebah.


Harap² la diberikan kekuatan untuk ke klinik petang ni! Huhuhuhuhu...!!!

5 comments:

Nanie Harris said...

Apsal sume isi gmbr kucing ni...konfius tol...lyn kucing, kaff kucing, artakus pun kucing...argggghhh!!!!

asuhara sue said...

ko jgn mengada2, pegi klinik skrg jugak lepas ko abis baca comment aku nih! Ikemas!!!( go!!!!)

artakus said...

reds: saje je promote kucing kesayangan keluarga, en kembang! :p

asuhara: aaa....ikemas bukan bermaksud 'saya pergi' ke? :p. ape pun aku tak jadik pi sue...hehehehe

Mama Mia said...

x pe harris... kucing tu tanda trademark.. kui2...
*Sori artikus aku sye je nk meyebuk :P tumpang lalu yeee

Ciklynda said...

ehh ape kene ngene en kucing dengan citer anda yg sakit tuh? ke sakit kucing? hehehe