Wednesday, October 22, 2008

Berehat bersama Kit Kat......

Fuh....penat betul! Rasenya mcm jadik bapak pengantin pulak!
Hari ini (22 Syawal 1429 / 22 Oktober 2008), syarikat tempat aku bekerja mengadakan jamuan hari raya ala² rumah terbuka. Mula²nya aku di tugaskan untuk menjadi AJK minuman je. Sekali bila dah tiba harinya (hari ni la tu), macam buat semua kerja je! Bukan ada orang arah pun, cuma aku sendiri je rase nak buat! Hehehehehe.
Ok lah, aku nak sambung balik jadik 'bapak pengantin'. berhenti rehat sekejap je ni, sambil nak solat Zohor. Insya Allah, kalau berkesempatan dan dianugerahkan idea yang mencurah² oleh Yang Maha Pemberi, akan aku catatkan sedikit sebanyak suasana majlis terbuka hari raya KPYPJ ni. Nak tunggu, tunggu lah. Tapi rase, baik tak payah kot! Hehehehehe! >_<

4 comments:

Nanie Harris said...

Lor...sempat lagi hntr posting dikala kitaorg tgh sibuk melayan tetamu dibawah...huhu

Unknown said...

salam kenal...

asuhara sue said...

huhuhu terkenang semasa jadi warga KPYPJ dulu....bestnya saat tu...

artakus said...

reds: hahahaha....biasa lah. tgh ada mood nak sends entri. :p

ayares: salam perkenalan juga utk en. ayares ^_^

asuhara: tu la ko, mai la join balik! hehehehehe!