Friday, October 24, 2008

Sampul Buku Sekolah.....

Hati tersentuh apabila melihat terdapat bungkusan bersampul perang kertas pembalut buku sekolah masa dolu² diletakkan di atas meja aku semalam (23 Syawal 1429 / 13 Oktober 2008). Tercoret juga diatasnya perkataan '29 Years Old Boy Named Halim'. Melihatkan kepada jenis tulisan yang menggabungkan font arial, times new roman dan tahoma, hati dapat mengagak insan yang bersusah payah menghadiahkan sesuatu sempena menyambut Hari Lahir aku yang ke 29 ini. Pergh......dah tua sungguh aku nih! T_T
Walaupun bungkusan dan jenis hadiah yang diberi ini hampir sama dengan en. reds kerana tarikh kelahiran kami bersebelahan sahaja (aku 13 Okt dan en. reds 12 Okt), namun aku tetap merasakan keistimewaannya. Kerana aku menganggap setiap pemberian untuk aku adalah istimewa!



Terima kasih ye en. kaff. Insya Allah....26 Disember nanti, ingatkan aku ye! ^_^

4 comments:

Nanie Harris said...

hehe...dpt sama!

asuhara sue said...

aiseh...tanjobi omedetou! erk gomen ne, telambat!pegi amik hadiah kat mas

Unknown said...

alamak..leh plak masuk blog..malunya..hadiah murah tuu..keskes..apapun ur welcome

artakus said...

reds: hehehehe...ala² kembar gitew!

asuhara: baik boooos! (aku pun dah lupa dah) hehehehehe

kaff: harga mungkin murah, tapi nilainya mahal! ^_^