Tuesday, April 14, 2009

Citer best.......


Di atas adalah cerita di wayang yang aku letakkan di tangga teratas senarai filem yang tak akan aku pergi tonton untuk tahun 2009. Tajuknya 'Coming soon'. Sesiapa yang baca blog aku ni pun dah boleh nampak akan ketakutan yang terpamer di wajah penonton poster untuk filem Thai tersebut. Tu baru tengok poster tu. Belum tengok ceritanya lagi.
Dan aku tak kan mengulangi lagi sejarah ketika aku menonton cerita 'Unseeable', juga cerita seram dari Thailand. Walaupun aku menontonnya pada siang hari dan pergi bertiga, tidak cukup untuk menawarkan ketakutan kesan dari cerita tersebut, sehingga aku seram sejuk selama seminggu bila balik ke rumah arwah Cikgu Shaharom yang persekitaran rumahnya lebih kurang seperti suasana rumah dalam filem tersebut! Siot sungguh!
Kepada sesiapa yang nak testing, testing 1, 2, 3.....cerita 'Unseeable' (seperti poster di atas) boleh cuba dapatkan filemnya dari kedai² vcd, dvd pirate yang berhampiran. Walaubagaimanapun, ke'thrill'annya tak sama seperti korang tengok kat wayang. Seram wooooo....!!!

5 comments:

Unknown said...

giler seramm..seram lagi tgk poster yang 3 orang tu..macam real ketakutan nya..

Nanie Harris said...

X sangka salah seorang pelakon citer 'coming soon' tu aku kenal sangat!

Mohd Sabar & Rafieah said...

betullah reds...cam kenal je muka yang sorang tu :P

malkomal said...

haha.. samo lah kita lim oii..
aku tak usahkan wayang.. vcd ke dvd ke tayang kat tv ke sume aku x layan..

artakus said...

kaff: hehehehe.....poster tu pun seram tgk ko yang tgh seram tuh.

reds: ish....konpiden je ko kenal! ^_^

iman: pelanduk dua serupa tapi tak sama la tuh!

eves: hahahaha.....betullah eves. tgk citer ice age lagi best kan! ^_^