Monday, April 27, 2009

Yang Sedap Dan Kiut........

Aku tak pasti sejak bila aku amat meminati (hampir menggilai) hampir semua yang bercirikan jepun. Mungkin minat aku bermula dengan gadis²nya yang comel kot! Kwah kwah kwah! Then diikuti dengan anime² nya yang kreatif, cantik dan yang paling best cukup beremosi! Seterusnya...lagu² yang diorang hasilkan. Terutamanya lagu² untuk opening atau ending theme sesuatu anime (animasi). Mungkin aku telah terkenan dek perangai asuhara chan : jawa yang gila jepun. ^_^. Jangan marah ek sue! hehehehe.

So.....entri kali ni, aku nak kongsikan satu klip video yang baru je aku jumpa. Baru je dengar sekali dah terus minat. Mungkin kerana lagu yang pada telinga aku best. Tambahan pula penyanyi pompuan dan mengaksikan beberapa gaya yang kiut pada mata aku! (Kawaiii.......!)

Kimagure Romantic (Capricious Romantic) oleh Ikimonogakari

5 comments:

malkomal said...

hah bakal menjadi gila jepun jugak la ni..

asuhara sue said...

yoshaaaaa!
ada geng baru ler aku nih, walaupun x jawa...eh ko bukan jawa kan lim?

asuhara sue said...

sebagai hadiah geng baru, ko bleh nyanyi sama2 lagu ni ikut lirik kat sini:http://www.jpopasia.com/lyrics/13668/ikimonogakari/kimagure-romantic.html

artakus said...

eves: kweh kweh kweh.....bakal ke? mcm dah jadik jek! hehehehe

asuhara: aku bugis daaaa....hehehe!

tq, tq, tq! amcam lagu dia, ok tak?

Unknown said...

tariannya sangat berjangkit..hehe