Wednesday, December 30, 2009

2+1........

Bermula Isnin yang lepas (11 Muharram 1431 / 28 Disember 2009) unit aku telah ditambah seorang lagi staf yang berfungsi sebagai Pegawai Audit. Puan Zaidah Sohib(us samahah) telah dipindahkan dari Bahagian Latihan & Khidmat Runding ke Unit Audit Dalam & Kualiti atas dasar untuk mengecilkan kos operasi (kononnya lah!)
Dan pada hari ini, Rabu (13 Muharram 1431 / 30 Disember 2009) beliau telah memulakan tugas beliau setelah beberapa urusan beliau di unit lama selesai kerana perpindahannya diberikan notis yang agak pendek (Khamis bagi surat, Isnin kena pindah! Gila ke hape?).
Aku? Seperti biasa dan buat² macam biasa jek. Buat kerja dengan lebih rajin....(kot). Cuma aku berasa sedikit canggung kerana dah biasa dok sensorang dan beberapa 'aksi' yang sebelum ini bebas aku lakukan tanpa segan silu, terpaksa aku kawal dengan penuh 'sopan santun' dan 'berhemah'. ^_^
Kepada pegawai baru, aku ucapkan selamat bertugas di tempat yang berisiko dan mudah terdedah kepada bahaya umpatan secara amnya dan bahaya santau secara khususnya! Hahahaha!

10 comments:

malkomal said...

huahah.. sori ar no more gaya bebas.. somebody is watching you!!

erienz said...

jgn lupa jg k.zai elok2...aku amanahkan kat ko tau..

Anipah Ahmad said...

wakakaka...kelakonya. dulu sorang2 bl bos tiada. blh la buat apakebenda tanpa segan silu. skrg kena lebih sopan santun ea. apa pn zai ok per. blh la sekali bersekongkol. hikhikhik..

Mohd Sabar & Rafieah said...

eh lim, bukan selama ni aku nampak le apa yg ko dok buat tu... ha len kali pandang2 sikiq nak buat apa pun kuikuikui....

asuhara sue said...

skrg ni aku tgh tunjuk sign peace kat mata aku lepas tu tunjuk kat kau sambil mulut aku buat gerakan- somebody is watching u.huahuahua!

err..ko buleh cuba lakonkan sendiri!

Zaidah said...

tima kacih alim...akak datang audit alim plak kena control malu...hehehe...buat ajelah aksi alim mcm selalu tapi jangan menghairahkan sudah...hehehehe

Ahmad said...

skarang sudah takleh korek idung sambil main PSP, eh bro? har har har har

Unknown said...

yeay..halim dapat akak baru! ada tempat nak bermanja manja pasni ek

Nanie Harris said...

Alhamdulillah, akhirnya senang skit ati aku ada gak org yg blh tgk2kan halim ni...klu x risau keras sorg2 kat situ....hehehe

Yg penting ko dh x sunyi dh lim...

artakus said...

malkomal: tu lah, nak buek mcm mano!

mem: eh, jangan la amanahkan kat aku, kat laki dia je cukup le. hehehe

che pah: tgk le nanti. jangan dia bersekongkol dengan che pah ngumpat saye plak nanti! ^_^

iman: shhhh.....jangan bgtau orang ape yang ko nampak! ^_^

sue: huhuhuhu....takootnye! kes kes kes! (pinjam ketawa ko)

zaidah: ghairah??? yang tu saya tak pernah buat kat opis! O_o

gunblade: korek idung tu aku kena p tandas, PSP...mcm tak dapat main lagi jek! T_T

kaff: manja? hoh, tak pe la. aku manja dengan diri sendiri jek! hehehe

reds: hahaha...giler ah! rase mcm budak sekolah plak. sunyi tetap bessssttt!!! ^_^