Tuesday, December 22, 2009

Aku, sorang........

Semalam bos aku datang pakai baju biasa dengan wife dan anaknya. Aku tanya beliau,
"Bos cuti ke?"
Dia jawab pendek, "Haah."
Tapi lupa pulak nak tanya dia cuti sampai bila.
Hari ni pun dia tak datang lagi. Then aku cuba tengok berapa hari dia cuti. Hoh dia cuti pada 21-24 hb Disember (Isnin sampai Khamis), maksudnya sepanjang minggu dia tak de!
Aku tak tau nak jerit suka ke atau nak jerit boring. Nak buat kijer kat opis macam sensorang. Nak merayap (mengular) tak buat pulak kijer.
Nampaknya aku tinggal sensorang je la kat pejabat minggu ni! Huwaaaaaaaa....!!! T_T

5 comments:

Ahmad said...

inilah masanya untuk menggunakan sepenuhnya khidmat PSP anda, encik Halim.. XD

Anipah Ahmad said...

eleee...sebenarnya nak jerit sukaaa kan...oh yeyyyyy...gitu kan..hehe

Unknown said...

kan best sesekali kerja sengsorang. takde gangguan. orang lain contohnya mcm aku ni hari2 orang datang nak jumpa. Hargai setiap detik.

malkomal said...

oh sama lah bos ko cuti ngan aku.. entah2 aku masih lagi bos ko x lim? hahaha.. oh suka ko yerrr.. hmmm aku kena cek ni anak buah aku kat opis pun nak meronggeng mcm ko ker.. hahaha..

artakus said...

gunblade: dah cuba, tapi gagal...mudah ngantuk! hahaha

che pah: hehehe...yang tu pun ada gak

kaff: tu la, mcm kurang best jek sensorang ni. sesekali tak pe kot.

malkomal: mana ada aku ronggeng, aku baik je nih! hahaha...tapi best gak kalau jadik staf ko lagi! antara bos aku yang sporting dan sama hobi (anime) ^_^