Thursday, November 20, 2008

Lembap.....

Kemasukan entri ke blog aku agak lembap, disebabkan oleh keadaan internet ditempat aku yang lembap dan akhirnya kena potong. Pemotongan tersebut diakibatkan oleh kelembapan beberapa makhluk tuhan (paling seksi - kalau lagu Mulan Jamila la) yang berkerja dengan kadar kelembapan paling tinggi!
Maka aku pun berjalan dengan lembap menuju ke tempat yang mempunyai kadar kelajuan internet yang tak lembap dengan hati yang dipenuhi dengan rasa yang lembap.
p/s: Lembap di sini merujuk kepada:
1. Keadaan basah yang hampir kering.
2. Perlahan, Lambat
3. Malas
4. Bengap
5. Gabungan perkara 2, 3 & 4!

6 comments:

malkomal said...

hahahaha internet kena potong.. tringat aku kat ktb dlu la.. mcm2 nak kena potong.. letrik asik pakcik tnb tu dtg je nak potong pastu sume kelam kelibut tepon hq suh byr.. internet pun slalu gak kena potong.. hahaha.. bangun limmm cargassssss..

asuhara sue said...

hehehehe...kenangan syahdu di ktb. wehh rindulah time2 kat ktb...

lim, org lembap dimana2... kat tpt aku punnn, disuruh sediakan fail pun makan 3 hari, dah tu buat bodho bangang bakaruyo jek x bagitau dah siap.

fuh emo aku x habis2 lagi nih!

Irfan Jani said...

Mungkin kau boleh guna software ini.
http://www.blogdesk.org/en/index.htm

Blogging secara offline, kemudian upload cuma memerlukan sedikit masa sahaja. Harap membantu.

SangPelangi

artakus said...

eves: hahahaha....betul la eves. terkonang cek masa dolu naaa!

asuhara: waaah....ko pun tengah emo gak ke sue?

alirfan: thanks alirfan. ada masa nanti cek cuba godeh naaa!

Uncle Bourne said...

Laa baru ko tahu..aku punya phone line dan faks dah kena potong semenjak bulan puasa lagi... menyusul pula line phone terakhir aku bulan lepas kena potong.. nak kata tak cakap...handphone aku jer ler yang jadi saksi(top up sendiri tanggung -termasuk ler call customer)

Bulan ni lak musim tengkujuh... kelembapan lagi tinggi...

artakus said...

uncle: aku hanya mampu tersengih!