Wednesday, December 10, 2008

Keroncong untuk 'Zubaidah'.....

Aku tetap setia walaupun kau lebih tua
Aku tetap bersama walaupun 'body' mu berirama
Aku tetap menanti walaupun kau belum 'bangun' lagi
Aku tetap kembali walaupun terkadang aku pergi
Aku tetap di sini walaupun ku tahu poket ku bakal kehilangan isi

Tetapi....
Kini kau pergi
Bersama 'dia' yang baru memiliki
Dirimu yang telah ku sayangi
Pergimu meninggalkan aku
Bersama 'teman' baru
Yang belum pasti
Apakah nama akan ku beri
Yang pasti
Ianya tak sehebat dirimu
Dan tak secomel 'body'mu
Yang boleh ku bawa
Menyelusuri
Terowong smart haram di Taman Tampoi Utama!

p/s: Gambar Zubaidah tak dapat dilampirkan kerana terlalu 'seksi'!

3 comments:

Unknown said...

zubaidah pergi mana?

Nanie Harris said...

Namakan dia Zulaika...

artakus said...

kaff: zubaidah dah ikut jantan lain! uwaaaa....waaa..waaa!!!

reds: ish...bukan la, lom tanya lagi nih