Monday, December 15, 2008

Namanya Za......

Hari pertama
"............."
"............."

Hari kedua
"Aaa.....boleh saya tahu sape nama?"

"..........."

Hari ketiga
"Awak belum bagitahu nama awak kan?"
"......."

Hari keempat
"Nama saya awak dah tahu kan? Awak pulak?"
"Z...z.....za...."
"Ooo....'Z' jugak!" aku berbisik sendiri.

Hari kelima
"Jadik cik 'Z', kita nak pergi mana ni?"
"Hmmm....nama saya Zaleha lah."

"Oooo....Zaleha. Sedap jugak nama tu."

Berapa lama pulak lah 'jodoh' aku dengan si Zaleha nih!

4 comments:

malkomal said...

sedap2 nama sumenya.. zubedah.. zaleha.. kalu ada pengganti carik nama yg z jugak ek??

Nanie Harris said...

Baguslah..bila nak buat surat beranak? hehe..

Unknown said...

zaleha hamid ke?

artakus said...

eve: hehehehe....carik tu tak la. dah dapat yang Z gak, kan jodoh namanya tu! ^_^

reds: cis, dah lama beranak dah! hehehe

kaff: adusss....bukan zaleha hamid! tak de kena mengena dengan keluarga aku mahupun penyanyi 80an tuh! hehehe