Thursday, December 4, 2008

4 Sekawan.....

Semalam, (5 Zulhijjah 1429/3 Disember 2008) aku bercuti. Cuti rehat lepas bergelut dengan MAREX 2008 beberapa hari di plaza angsana. Penat sungguh rasenya. Mana taknya, masa persiapan tu, pukul 2 pagi pun masih menggali lubang untuk letak pancang buat gelanggang persembahan. Yang mana, bila sampai masanya, tak guna pun. Buat penat jek! Huhuhuhu. Review dan gambar² (MAREX je la) boleh rujuk kat en. kaff di kedai gula² nya. :)

Antara aktiviti yang aku lakukan semalam adalah menonton Madagascar2. Cerita yang menarik dan penuh dengan muka² binatang yang menggeletek paru²! Walaubagaimanapun, diselitkan juga beberapa unsur yang sentimental yang menyebabkan aku terharu. Tak sure samada memang scene tu betul² mengharukan atau aku yang dah semakin tua! T_T

Walaubagaimanapun, cerita yang menarik ini kurang berjaya aku nikmati dengan sepenuhnya kerana terganggu dengan ketukan kaki dari penonton seat belakang. Mula² start citer dia dah mula ketuk² seat aku. Tak boleh tahan, aku toleh ke belakang. Ceh, budak rupanya! Senyap la sekejap. Tak lama kemudian, dia buat lagi. Ikut hati aku, nak je sepak (dengan kaki dan tangan) budak tu dengan parent dia. Tapi.....hehehehe, tak payah la.

Ape pun, citer ni memang menarik untuk ditonton. Cuma pastikan la belakang korang tu seorang yang beretika ketika dalam wayang. (macam mane tu ek? hehehehehe!)
p/s : Bila diorang nyanyi 'i like to move it' tu, teringat pulak aku kat eves! ^_^

4 comments:

malkomal said...

eii x sabo aku nak tunggu laki aku beli dvd dia.. hehehe.. ko ingt aku lagi 'i like to move it move it' tu pesallll.. apa aku buat???

artakus said...

eves: hahahaha...ko kan suka nyanyi lagu tu kat dalam bilik ko kat KTB masa citer madagascar tu baru keluar! ^_^

Nanie Harris said...

4 sekawan tp tgk wayang sorg2...hehe

oldtechie said...

Madagascar 2 (Two)! Life in "Gapura Sastera" ! The "untold" Script....

P/S - Jangan marah ye....